PROJECT ORKEST DELDEN

Muziek maken is leuk, helemaal als je het met elkaar kunt doen zoals bij muziekvereniging Drumfanfare Delden. Heb jij altijd al eens een instrument willen proberen en dan gelijk mee willen spelen in een orkest? Of heb jij in het verleden een instrument gespeeld en wil je het weer oppakken? Dit is je kans! Muziekvereniging Drumfanfare Delden organiseert het projectorkest Delden voor mensen uit Delden en omgeving. Drumfanfare Delden is een hard groeiende muziekvereniging die graag nog meer muzikanten verwelkomt. Als muziekliefhebber en/of (oud)muzikant kun je vrijblijvend ervaren wat het inhoudt om (weer) mee te spelen met een orkest. De repetities op Het Twickel College Delden (Schoppenstede 19) beginnen op maandag 10 juni en zullen 1 keer in de 2 weken plaats vinden. Na 8 repetities sluiten we deze actie af tijdens het jaarconcert op zaterdagavond 9 november 2024 op Het Twickel College. Uiteraard regelen wij bladmuziek en een instrument voor jou.

Lijkt het je leuk om samen met ons te repeteren en op te treden tijdens het concert? Meld je dan aan voor 10 mei door een mail te sturen naar info@drumfanfaredelden.nl. Mochten er eventuele vragen zijn, schroom niet, maar mail gerust!